Announcement

Collapse

Important Information

Assalamo Allaikum

Pegham is being relocated from it's current hosts to another host. This will disrupt services, until the new setup is ready.

The new setup will be a changed one: A new face and a new site, with forum as it is. So stay tuned and see the new site.

Admin
See more
See less

مستنصر حسین تارڑ

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • مستنصر حسین تارڑ

    Mustansar Hussain Tarrar

    ”میرا حساب تو واجبی تھا لیکن الجبرے میں سو فیصد پیدل تھا اس کے لیے جتنی مار میں نے کھائی ہے اس کے لئے میں الجبرے کے مؤجد کو کبھی معاف نہیں کرسکتا“۔
    مستنصر حسین تارڑ

  • #2


    مستنصر حسین تارڑ ---- سفر شمال کے

    اس سٹوپا کا آرکیٹیکٹ یہیں اس ڈیرے کی جگہ پر بیٹھ کر یہ سوچتا ہو گا کہ یہ عظیم معبد رہتی دنیا تک قائم رہے گا اور جب تک کائنات قائم ہے اس کی پرستش جاری رہے گی کیونکہ یہی ایک راستہ ہے اور مہاتما بدھ کے سوا کوئی اور نہیں۔۔۔۔۔۔ مذہب صرف ہمارا سچا ہے اور باقی سب جھوٹ ہے۔۔۔۔۔۔ اور اب اس جگہ پر دو ہزار برس بعد ایک شخص کہتا ہے کہ یہ پتہ نہیں کیا ہے۔۔۔۔۔۔ اور وہ شخص یہاں کا رہنے والا ہے۔
    "یوں لگتا ہے جیسے قدرت ہر ہزار دو ہزار برس کے بعد مکمل تبدیلی چاہتی ہے اور اس تبدیلی پر ہمارا بہت کم اختیار ہوتا ہے۔ ایسی تہذیبیں جو باہر کی قوتوں کے چیلنج کا سامنا نہیں کر سکتیں اور ان سے منہ چھپاتی ہیں اور اپنے آپ کو ماضی کی بنیاد پر اور دوسروں کو حقیر کردانتے ہوئے زندہ رہنا چاہتی ہیں دراصل اپنے تابوت میں لیٹ چکی ہوتی ہیں"۔۔۔۔۔۔!!!

    Comment


    • #3
      hahahahah funny lolllzzz
      http://fde.result.pk/

      Comment

      Working...
      X